جراح بلفاروپلاستی در تهران

Wiki Article

رفع پف زیر چشم – رفع چین و چروک های زیر چشم – درمان سستی و شل شدن پلک پایین – سفت کردن عضلات زیر چشم و لیفت شدن پوست پلک پایین – بشاش و شاداب تر شدن چهره – زیباتر شدن حالت چشم ها و رفع حالت پیری و خستگی آن

خطر ترشح خون: در بعضی موارد، پس از جراحی بلفاروپلاستی، ترشح خون از محل برش‌ ها وجود دارد. این مشکل معمولا در چند روز اول پس از عمل رخ می‌دهد و باید مراقبت شود.

با رعایت یکسری نکات شما می توانید مدت زمان ماندگاری این عمل زیبایی پلک را طولانی ‌تر کرده و لحظات خوشی را سپری کنید.

بعد از اتمام یافتن دوره در مناطق هرمزگان ،همدان و كردستان طرح خود را در خدمت مردم بودند سپس در رشته فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زيبايی در دانشگاه شهيد بهشتی بمدت ۳ سال در بيمارستان های ۱۵ خرداد، مفيد و مدرس،دوره كامل زيبايی و ترميمی را به پايان رساندند.

دکتر وهاب استرکی متخصص جراحی پلاستیک می باشند. ایشان با استفاده از بهترین و جدیدترین تکنیک ها جراحی بلفاروپلاستی را انجام می دهند و تخصصی ترین مشاوره ها را برای انجام جراحی های زیبایی ارائه می دهند.

نوع جراحی: نوع جراحی بلفاروپلاستی نیز بر هزینه آن تاثیر دارد. اگر جراحی ساده باشد هزینه کمتر است اما در صورت نیاز به جراحی پیچیده‌ تر، هزینه بیشتر است.

تجربه و مهارت: بهترین جراح پلاستیک در ایران و دکتر بلفاروپلاستی باید تجربه کافی در انجام این جراحی را داشته باشد.

تزریق گونه بلفاروپلاستی ، زیر چشم ، پشت پلک بالا ، پیشانی ، شقیقه ، بینی ، لب ، چانه ، خط خنده و زاویه فک

در اثر بالا رفتن سن افراد، اغلب مردم با افتادگی و تغییر در ساختمان پلک ها مواجه می شوند که از نظر ظاهری برای آنان ناخوشایند به نظر می رسد.

این فرآیند زیبایی، در کشور های آسیایی مانند چین، ژاپن و کره، بسیار مرسوم است و برخی از افراد جوان جهت داشتن ظاهری خوشایند و جذاب، به این عمل زیبایی متوسل می‌شوند.

در عمل پف زیر چشم یا جراحی پف زیر چشم، آن بخش از پوست، عضله یا چربی که باعث تغییر در موقعیت پلک ها شده است؛ توسط پزشک متخصص برداشته می شود و مجددا جوانی و شادابی را به چشم های زیبای شما هدیه می دهد.

گذراندن دوره فلوشیپ فوق تخصصی در رشته جراحی پلاستیک و زیبایی در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا

تا دو هفته قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی پلک پایین، از مصرف داروهای ضد انعقاد خون مثل آسپرین و بروفن خودداری کنید. بهتر است از قبل تمام داروهایی که مصرف می کنید را به پزشک نشان دهید تا اگر این داروها باعث ایجاد اختلال در روند جراحی می شوند، بتوانید مصرف آن ها را قبل از عمل جراحی پایین قطع نمایید.

آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، جنب بانک شهر،کوچه نعمتی، مرکز جراحی افق، طبقه دوم

Report this wiki page